...

سلام.

وای خدا نمیدونم چرا امروز دلم داره واسه رضا شور میزنه این اولین باره نکنه چیزیش شده؟

خدایا اگه چیزیش شده یا اتفاقی براش افتاده جونمو بگیر نمیخوام زنده بمونم و بفهمم خدایی نکرده....

اخه دیروز که دوستم باهاش داشت حرف میزد تو ماشین بود و با هم دعوا کردن میترسم تصادف کرده باشه

یعنی چیزیش شده؟؟؟؟؟

ممکنه الان بیمارستان باشه؟ وای خدا هروخ به این جور چیزا فک میکنم چشام سیاهی میره

خدایا من به دور بودنشم راضیم فقط چیزیش نشه

جون منو بگیر و به اون بده

وای چرا من اینطوری شدم انگار جدی جدی چیزیش شده



نظرات شما عزیزان:

ادیب
ساعت16:18---30 خرداد 1390
جون منو بگیر و به اون بده !!

من اسم این کلمات و حرفارو میذارم عشق واقعی و بهش احترام میذارم ؛ چیزی که کم کم داره از قاموس دوستی زدوده میشه ؛ البته چه خوب میشد طرف مقابل هم ارزش این عشق خالص رو داشت و خیانت نمیکرد ؛ من رضا رو نمیشناسمش و در موردش قضاوت نمیکنم ولی از لابلای گل حرفات بوی عشق مستم کرد / امیدوارم همونطور که عشقت انقد واقعیه ؛ حقیقی هم باشه / عشق حقیقی هیچوقت از آدم جدا نمیشه و تنهاش نمیذاره ...

در ضمن ممنون از لینکت
کامنت میذاری آدرس وبتم بذار سریعتر بیام
پیشت مهربان

در آرامش بیکران خدا باشی


adoma
ساعت19:01---25 خرداد 1390
من گفتم ناراحت نشی وگرنه هستن کسایی که هم خوشگلترن هم خوش صداتر کاملا مشخصه منو بقیه سرکاریم تو فقط رضا رو دوست داری
پاسخ:هما هانیه رو دیدم


adoma
ساعت18:20---25 خرداد 1390
sedash ke mali nis mehraboonish doroghe
پاسخ:هه هه هه صداش مالی نیس کاش به اول سال برگردیم و به یادت بیارم روزی که گفتی رضا صداش خیلی قشنگه خوب من به همین دروغاش عاشقش شدم دیگه البته کم کم دارماز یاد میبرمش


adoma
ساعت18:00---25 خرداد 1390
mage oon be to chi dade ke vabaste shodu joz vade dorogh
پاسخ:همین وعده های دروغ منو وابسته کرده همین مهربونسپیش همین صدایه نازش


فردي
ساعت12:32---25 خرداد 1390
سلام
حالا مگه رضا كجا هست


فردي
ساعت12:32---25 خرداد 1390
سلام
حالا مگه رضا كجا هست


shadmehr
ساعت10:29---25 خرداد 1390
سلام فاطی خوبی؟امتحانام تموم شد.
این ترمو ترکوندم بالای 18 تو شی؟


adoma
ساعت10:06---25 خرداد 1390
اگه حسود نیستم بهت میگم داری وقتتو تلف میکنی اون داره حال میکنه حتی یه دره بهت فکر نمیکنه شاید با حرفام ناراحت شی اشکال نداره دوسته خوب کسی هست که دوستشو نجات بده من نمیتونم بفهمم تو چرا اینطوری میکنی یه کم فکر خودت باش چرا نمیفهمی تو اون یع بازی رو شروع کردین حالا خوبه اون ول کرد ولی تو چی ولش کن این وبو ببند به خدا خوشبختی یه چیز دیگس خوشبختی این نیست که تو بشینی وقتتو واسه اون هدر بدی ازم ناراحت نشو باید میگفتم تو چرا ول نمیکنی داری وقتتو هدر میدی
پاسخ:همین کارم میخوام بکنم اما کم کم نمیتونم اینقده سریع ازش دل بکنم


امینه
ساعت0:34---25 خرداد 1390
سلام نیستی؟
کجایی؟


adoma
ساعت21:43---24 خرداد 1390
سلام من به تو حسودی میکنم؟
پاسخ:واسه چی ابجی جونم؟


امینه
ساعت18:10---24 خرداد 1390
آجی جونم قولبونت بشم گلیه نکن منم گلیه میکنم ها زود بلند شو برو دعا منم الان صلوات میشماررم هزارتا واسه سلامتی تو و رضا

امینه
ساعت18:05---24 خرداد 1390
وای آجی جونم برو دعاکن چیزی نمیشه ایشا... رضاهم سالمه

امینه
ساعت17:54---24 خرداد 1390
عسیسم نگران نباش هیچیش نمیشه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ سه شنبه 24 خرداد 1390برچسب:,ساعت 17:21 نويسنده فاطمه |