...

خبر از رضا اوردم......

ببخشید این مطلب خصوصیه به هیچکسی رمز نمیدم

حتی تو......

ادامه مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.

نظرات شما عزیزان:

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت16:54---15 تير 1390
سلام ...بدو بیا که آپ کردم [نیشخند]

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت2:43---15 تير 1390
خبر آمد ...خبری در راه است .........



بعضیها پست رمزدار میزارن دیگه



چه خبر از رضا ؟





a
ساعت14:48---14 تير 1390
من هم چی حرفی نزدم گفتم اگ هاخلاقمو بدونی میدونی که چقدر ناراحتم منظورم اینه
پاسخ:از چی ناراحتی جیگرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


a
ساعت14:32---14 تير 1390
سلام اگه منو بشناسی میفهمی الان اگه اینجا بودی چی بهت میگفتم
پاسخ:هما منظورتو نمیفهمم کی گفته نمیشناسمت


a
ساعت21:04---13 تير 1390
پاسخ:ای قربونه اون تفکرت بشم

ღ یه دنیا دلم گرفته ღ
ساعت13:41---13 تير 1390
معلمم به خط فاصله مى گفت :
خط تيره.........
خوب ميدانست
فاصله ها چه به روزگار آدمها مى آورد.........!


a
ساعت13:39---13 تير 1390
سلام ازت توقع نداشتم تو که نمیخوای چرا اپ میکنی
پاسخ:سلام گلم خوبی؟ اخه جایی نداشتم توش درد و دل کنم دفتر خاطراتم رو ممنه مامانم بخونه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ یک شنبه 12 تير 1390برچسب:,ساعت 22:33 نويسنده فاطمه |