...

ممکنه تا مدته 3 روز نیام وبم ممکنه هم فردا اومدم اما تنها چیزی که میدونم اینه که حالم داره از خودم و خانوادم بهم میخوره

بای



نظرات شما عزیزان:

غمكده عشق(رضا)
ساعت0:12---26 تير 1390
سلام عزيزم من لينكت كردم فقط لوكس رو ننوشتم
ممنون كه لينكم كردي


غمكده عشق(رضا)
ساعت20:19---24 تير 1390
وبلاگ جالبي داري خوشحال ميشم به وبلاگ منم سر بزني

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت10:31---24 تير 1390
سلاااااااااااااااااام خوابم نبرد رفتم آپ کردم

پس زود بیا که یه تست گذاشتم و چشمای خشگلت رو تست کن

منتظرتمااااااااااااااااااااا ااااااااااااا نکنه یادت برهاااااااااااااااااااااااااا


alireza
ساعت20:58---23 تير 1390
rasti golam chi shode ke enghadr narahati va asabet beham rikhte? mitoni baham darde del koni agar bekhay
in idime
alireza.ghasemi1993


alireza
ساعت20:52---23 تير 1390
salam azizam webe nazi dariagar mayel be tabadole link hasti mano ba name

***بهترینها***

lik kon bad bego man ba che esmi linket kolam azizam

movafadg bashi


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت17:55---23 تير 1390


ایشاالله که روز به روز بهتر و سر حالتر بشی ....منتظرتم


دل شكسته روزگار
ساعت23:40---22 تير 1390
سلام
اجي
جون خوبي اجي چرا كجا
اجي تو رو خدا خودتو ناراحت نكن

امينه مياد تو ميري

اجي تو رو خدا ناراحت نباش


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت17:11---22 تير 1390
واسم یه معما شده ...امینه میاد تو میری تو میری امینه میاد حکمت این کار در چیه ......

عزیزم امینه توی نظرات خودش واست کامنت گذاشته حتما برو و بخونش .........

حالا که رفتی تا شنبه خوب استراحت کن و شنبه منتظرتم .......

آخرهفته ی خوشی رو واست آرزو میکنم .......


دختر دهاتی!
ساعت15:32---22 تير 1390
وای چقد زمان زود می گذره
چقد زود پیر شدم
خب قالبت عوض شده
و من متوجه نشدم
پیری و بی حافظگی و هزاران درد سر


ادیب
ساعت12:11---22 تير 1390
غنچه با دل گرفته گفت:
زندگی
لب زخنده بستن است
گوشه‌ای درون خود نشستن است
گل به خنده گفت
زندگی شکفتن است
با زبان سبز راز گفتن است
گفتگوی غنچه و گل از درون باغچه باز هم به گوش می‌رسد
تو چه فکر می‌کنی؟
کدام یک درست گفته‌اند
من که فکر می‌کنم
گل به راز زندگی اشاره کرده‌است
هرچه باشد او گل است
گل یکی دو پیرهن
بیشتر ز غنچه پاره کرده‌است!


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت2:50---22 تير 1390
تا شنبه من دق میکنم ....نمیخووووووووووووام .....فردا باید باشییییییییییییی

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت2:20---22 تير 1390
گوارا ترین زندگی را کسی دارد که به آنچه دارد و به آنچه خداوند به او داده

خرسند باشد . . .

شب بخیر


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت1:41---22 تير 1390
زیبا ترین عکسهای دنیا در اتاقهای تاریک ظاهر میشوند ، پس هروقت در تاریکی زندگی قرار گرفتی بدان که خدا میخواهد از تو یک تصویر زیبا بسازد .........

امیر ----------بی تو هرگز
ساعت1:11---22 تير 1390
زندگی یعنی :

ناخواسته به دنیا آمدن

مخفیانه گریستن

دیوانه وار عشق ورزیدن

و عاقبت در حسرت آنچه دل میخواهد و منطق نمیپذیرد ، مردن . . .

.


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت1:06---22 تير 1390
امید به فردا را از کرم ابریشم بیاموزیم که تمام عمر قفس می بافد ، ولی به امید پریدن است .


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت1:04---22 تير 1390
دوری پایان علاقه نیست ، انتظار قشنگترین غم دنیاست ، ازت دورم اما به یادتم !


امیر ----------بی تو هرگز
ساعت0:25---22 تير 1390
دختر خوب آدم که درمورد خانوادش این جوری نمینویسه ....خوب خانواده ی هرکس صلاح فرزندانشون رو میخوان ...نگو نه .........حالا چرا با ما قهر میکنی ....توی اینجور موقعها ما باید کنارت باشیم که باهات حرف بزنیم و آرومت کنیم ...اونوقت تو میخوای بری توی تنهایی خودت و خودت به تنهایی حرص و جوش بخوری .......پس تنهامون نزار که بی تو هرگز بخدا باز تحمل دوریت رو نارم ...نرو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ سه شنبه 21 تير 1390برچسب:,ساعت 23:34 نويسنده فاطمه |